آلونسو : مورينيو مرد بازي‌هاي سخت است
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

هافبک رئال‌مادريد با تمجيد از ژوزه مورينيو معتقد است حضور اين مربي وزنه سنگيني براي پيروزي مادريد در بازي چهارشنبه است.


ژابي آلونسو در آستانه بازي اين تيم برابر منچستريونايتد در ليگ قهرمانان اروپا گفت: وجود مورينيو روي نيمکت ما انگيزه مان را براي قهرماني بيشتر مي‌کند.

او در اين باره به روزنامه تايمز گفت: مورينيو براي چنين بازي‌هايي ساخته شده است. او مي‌داند چطور تيم را براي بازي‌هاي حساس آماده کند و چطور حريف را آناليز کند و البته چطور انگيزه ما را براي چنين بازي‌هايي بالا ببرد. او يک روانشناس حرفه‌اي است. همه بازيکنان رئال از شرايط خوبي برخوردار هستند و همه ما آماده کسب پيروزي در اين ديدار هستيم.

هافبک رئال مادريد درباره شايعه اختلاف مورينيو با چند تن از بازيکنان اين تيم گفت: من به شخصه از کار کردن با مورينيو لذت مي‌برم. او باعث شده است تا فوتبال من پيشرفت کند و من از او چيزهاي زيادي ياد گرفته‌ام که چطور مي‌توانم مربي خوبي شوم. او توانايي دوستي با بازيکنان را دارد و اين مهم‌ترين شاخصه مورينيو است و چيزي که باعث مي‌شود او را نسبت به بقيه مربيان متمايز کند.

آلونسو درباره بازي با يونايتد گفت: مطمئنا بازي بسيار سختي خواهيم داشت که نمي‌شود آن را با کلام بيان کرد. آن‌ها هميشه تيم سخت‌کوش و جنگنده‌اي هستند. اين شاخصه تيم فرگوسن است. ما انتظار بازي بسيار سختي برابر منچستريونايتد داريم. زماني که در ليورپول بودم تجربه بازي با منچستريونايتد را داشته‌ام و مي‌دانم که چقدر بازي با اين تيم خصوصا در اولدترافورد مشکل خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان